torsdag 12. november 2009

Helse Førde sparar pengar

Somme tider kan ein bli litt oppgjeven av byråkratiet, eller ganske ofte om ein orkar.

Min sak er at eg søkte om å få eit forstøvarapparat i samband med min ganske nyerverva astma. Det var forresten ikkje berre, berre å laga ein slik søknad, men det er ei heilt anna sak.
I alle fall fekk eg avslag på søknaden, utan nokon grunngjeving.

Fordi eg har ein snill, astmastisk lillesøster, fekk eg låna apparatet hennar, og det har stått her sidan, og vore i bruk dann og vann. No om dagen dampar det ut ventolin til meg fire gonger om dagen, til stor hjelp for åndedrettet mitt.

Men kva hadde skjedd om eg ikkje hadde hatt eit slikt apparat i hus?
Jau, eg hadde vore hyppigare på legekontoret, kanskje sykehuset og eg hadde vore meir borte frå jobb. Blir fort pengar av slikt!
I tillegg er apparatet ei slags sikkerheit for meg som bur nesten 4 mil unna legesenteret, ein blir ikkje mindre tett av å vera redd for å ikkje kunna få pusta....
Men dette kunne altså ikkje Helse Førde unna meg å få låna frå Hjelpemiddelsentralen.
(Enno dei spanderte både sykebil, luftambulanse og nokre døgn i sykehussenga på meg før astmaen vart kontrollert. Stod ikkje på det!)
Er det ikkje ein logisk brist ein eller annan plass?
Eit slikt apparat er ei billeg investering for dei, og ei viktig ei for meg.
Kva er problemet?
Ikkje rart Helse Førde går med underskot i alle fall!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar