mandag 22. november 2010

Ein usedvanleg god start på arbeidsveka


Då eg kom halsande tilbake på jobb etter IKT-møtet i dag, låg det ein stor, fint innpakka pakke på kontorpulten min.
Kunne ikkje forstå kven det kunne vera frå, eg har jo ikkje bursdag før neste veke.

Måtte lesa kortet først, og så var det frå foreldra til elevane mine.
Med takk for teater og elles. Så kjekt å høyra!!

Dei hadde spleisa på ei adventsgåve med innhald heilt i Hilde-stil: Hjerter, lilla og sølv.

Har egentleg lyst å leggja duken på bordet og setta lysfatet på og tenna lyset...
Men eg lyt venta til adventstida er her. Trur eg.....

Skal i alle fall tenkja på 12 elevar og 24 foreldre når eg ser på duken, fatet, lyset og pynten!
-Og eit fabelaktig artig og underhaldande sirkus-teater med verdas beste elevar i hovudrollane!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar