onsdag 21. september 2011

Nokon med grøne fingrar og klokt hovud?

Når ein tilbringer halve dagen i og ved sofaen,
legg ein merke til ting ein ikkje har sett før (eller eventuelt har oversett...)

Bonsai-treet vårt, foreksempel. Det har liksom fått eit villskot. Skal eg klippa det bort? Vil egentleg tru det, men er ikkje sikker. Resten av treet har fått mange nye, grøne blad. Det er ikkje p.g.a. stell at det har fått ein ny vår, det likar sikkert regntid og skodde.
Klippe eller ikkje??


Globeliaen ( trur eg den heiter) fekk eg av mannen min før påske for at den skulle stå i ein samanplanting med påskeliljer.
Den blomstra og blomstra av, og sidan vart den berre  ståande her i glaset.
Plutseleg var den full av knoppar, og no har den stått lenge med minst dobbel så mange blomstrar som i vår. Heller ikkje den har fått regelmessig stell, men kanskje den likar dei kalde kaffeskvettane våre?

 (Det eg har sett mest på desse sofa-vekene er dei umåla vinduskarmane,
som blir mørkare og mørkare for kvar dag.
Men i morgon skal det kjøpast inn måling, så får eg ta ei fjøl om dagen utover hausten)

 Denne voksblomsten fekk eg av søstrene mine for fem år sidan då eg vart påkøyrt bakfrå av ein pansra Jeep i 70 km/ t.
Den har stått i glaset og blomstra med fine rosa skjermar med jamne mellomrom.
Sikkert ein voldsomt hardfør sort, dette, som kan overleva 5 år her i huset.
No har den fått nokon lange "stenglar" utan blad e.l.
Kan eg klippa av desse, eller må eg fortsetta å gøyma dei inni resten av blomsten?
(Berre for at dei skal spretta ut att i løpet av dagen....)

 Det vart eit kort i full fart i gårkveld òg, ikkje mykje dill og dall. Men litt artig bretting og ein racerbil gjorde susen, tykte eg ;-)

I dag har eg planer om å steika farmorlefse/ tjukklefse, men blir det ikkje i dag, får eg gjera det ein annan dag.
Fin filosofi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar