fredag 2. september 2011

Tante til Lars gjer ting ho ikkje kan.....

15. august kom lille Lars til verda, og i helga er vi oppe for å helsa på han og foreldra. Etter å ha sett diverse "bleiekaker" på nett og i blad, fann eg ut at det kunne vore moro å prøva.

Eg kjøpte band, lysfat og løpar på Nille. Sansepute hos g u r o på epla.no, smokkar med namn på namnesmokken.no og strikka vaskeklutar i mjukt bomullsgarn. Då bleiene var i hus, var det berre å setta i gang, og slik vart resultatet:








Men tante Hilde kunne ikkje koma på besøk utan kort! Då eg kom over denne vugga på Bodils hobbyblogg, var eg klar for å prøva.


Men eg og vesle Jensemann hadde mykje til felles då eg bretta, kutta og feila. Vugga vart veldig smal, og kortet (les: "dyna") er det minste kortet eg nokon sinne har laga :-)


Men det vart no ganske sjarmerande, tykte eg.









Når de les dette er gåva overbringa, forhåpentlegvis med cellofan rundt, så får vi sjå om foreldra og lille Lars blir fornøgde :-)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar