onsdag 30. januar 2013

Min frukt

Eg er ein buzzador!
Det inneber at eg av og til får tilsendt produkt som eg skal prøva ut og dela med andre.
 
I går fekk eg tilsendt ein kasse med 20 smoothiar, "min frukt" frå Nestle.
Den grønne er favoritten til Kristen,
og var det einaste vi fekk i han då han var sjuk i over ei veke.
 
I kassen var det òg ei brosjyre med opplysningar om Min mat.
Desverre hadde det gått hol på ein pose i posten, så det var litt klissete nedi kassen.
 
Det er ein raud og ein grøn utgåve av smoothien.
Den raude er med eple, banan og jordbær og den grøne er med eple og pære.
Sidan det er 100% frukt, er det eit sunnt mellommltid - eller dessert som vi ofte brukar den til. Posen tilsvarar ei frukt, og vi har alltid liggjande ein pose i stelleveska i tilfelle...

Kristen et gjerne med begge hender! :-)
 

1 kommentar:

  1. Oi, så flott Hårmanke vetle-guten har fått! Storsjarmør :-)

    SvarSlett