lørdag 28. desember 2013

Bacalao à la Hilde

I dag inviterte vi to vennefamiliar på bacalao.
Det har vore så mykje snakk om bacalao og oppskrifter i det siste, og i dag vog eg opp ingrediensane før eg byrja.
I dag hadde eg i meir fisk enn eg vanlegvis brukar, og det gjorde at dagens koking vart litt for salt.
 
Dagens oppskrift var som følgjer:
 
1, 3 kg klippfisk (lagt i vatn i gårkveld)
3,6 kg potet  (fekk ikkje plass i panna til alt.......potetgull til kvelds av 200-300 g)
750 g lauk i halve ringar
2 små glas tomatpurre
ca 1/2 flaske ketchup
1-2 dl olje
200 g margarin
peppar
vatn
 
  1. Ha olje og vatn i botn av kasserollen slik at det dekkjer botn, og vel så det.
  2. Legg lagvis: potetskiver, fisk, lauk, peppar, ketchup, tomatpurè, melange 
  3. Når alt er kome i kasserollen heller eg på vatn (skyljer purèglas og ev.   ketchupflaske)
  4. Set på lokk og la det koke 1-2 timar. Ikkje rør i gryta, men drei den rundt på plata nokre gonger medan det kokar. Heilt til slutt vender du forsiktig frå kanten og inn mot midten nokre gonger for å blanda det som ligg oppå lenger ned.

 
 
Etter eit par timar, ser det slik ut under lokket:
 
Vi brukar makaronistuing til, og synest det passar godt i lag.
Flatbrød høyrer òg til!
 
Min bacalao er ikkje sterk og ikkje så feit, men vi likar den akkurat slik!
Lykke til om nokon prøvar seg, eg gler meg til å høyra om resultatet!
 
Her er kveldens reste-måltid; heimelaga potetgull!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar