lørdag 12. april 2014

Nokre bilete frå dei siste dagane

Då eg skulle ned i kjellaren for å henta fram påskepynten, stod denne boksen og lyste mot meg frå hylla i bua. Får ikkje av lokket, men elles er han i prima stand!
 
Då nokre damer kom innom på besøk til mamma, laga vi til eit frukt-/bærfat som vi serverte med is og vaniljesaus til. Velsmakande!
 
Torsdag køyrde eg Trygve i møte for å henta ungane.
Vi møttes på Nordfjordeid og åt middag i lag, før vi returnerte kvar til vårt....
45,5 mil hadde eg køyrt på dei 11 timane eg var borte.
 
Kristen set pris på Nordmørs-livet.
Han vandrar mellom tre hus og strand på alle kantar.
Og både høner, hane og katter blir jaga...
 
Tante Dordi har tre ungar i hus, og Kristen er nok godt fornøgd med ei tante som tek han opp på første kny om morgonen. Av og til har han tid til å sitta i ro og lesa i bok...
 
I fjæresteinane får han både kasta stein og gå i vatn, der trivest han godt!
 
Her ser det ut som han er på veg ut til Kattholmen,
men han snudde då han kom til vasskanten.
 
Fiskeutstyret var ikkje på topp, men han skal ha for forsøket ;-)
 
Laurdagskvelden såg det slik ut frå kjøkkenglaset i Straumen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar