mandag 7. april 2014

Nordmørstur

Torsdag bestemte eg meg for å reise heim.
Med både mamma og farmor på sykehus vart 40 mil veldig langt unna!
Supert køyrevèr og ingen krangel i det tomme baksetet ;-)
Pga fergetrøbbel på Anda-Lote vart første stopp Stranda fergekai, der eg måtte vente 40 minutt på ferga. Fekk god tid til å sjå meg litt rundt og studere minnesmerker.
Kul stol i møbelbygda!
 
Trygve serverte prima kjøttsuppe då eg var heimom og pakka etter jobb,
men eg var likevel litt svolten, og slo til med ein kebab.

 
Straumen bada, som vanleg, i sol ;-)
 
Då Hanne og eg kom ut til sykehuset på føremiddagen, rakk vi akkurat å seia ha det til farmor som skulle fraktast til Molde pga mangel på helgevakt.....
Ho ville ikkje ha med seg blomsten sin, så den fekk lufta seg - og kvila seg - litt
på veg opp til mamma igjen.
 
Om kvelden køyrde eg til Molde for å besøkja farmor, utsikta frå verandaen var flott!
 
Hotell Brynnhaugen varta opp med god seng, eminent frukost
og kaffe i vårsola på verandaen.
 
Mykje fint besøk på daglegstova på medisin A!


 
 Med damene på to ulike sykehus, blir det ein del bilkøyring, og då lyt ein ha proviant!
Særleg kveldsturane frå Molde krev litt sukker og koffein (Pepsi Max)
 
On the road again.....

Fin utsikt mot Averøya frå verandaen på sykehuset.
 
Som vanleg super frukost i Straumen med ei strålande vertinne!
 
Hotell Straumen inneber dyreliv:
Her er "hannkatten" Brutus, som er mor til Kjellaug-katten vår.
 
Kjellaug sin bror, Ludvik, er skipskatt som mor si, og noget skeptisk på framande...
 
Hønene og hanen som bur på Brynnhaugen  tek seg ofte ein runde nedom Straumen.
Hanefar set si ære i å vekkje alle hotellgjestar.
 
Medan vi venta på utskrivingspapira til mamma, sat eg i solveggen og kosa meg på sykehusverandaen.
 
Og her er eit panoramabilete frå same plass.

 
I kveld har eg vore ein svipp i Molde og besøkt ei farmor som pusta utan oksygen.
Når eg kjem med joggedressen hennar i morgon, skal du sjå ho tek fire rundar att og fram i sykehusgangane i staden for to i dag!


1 kommentar:

  1. Det er tøffe dagar, når dei ein har så kjær er langt borte og sjuke. Godt at du har sjansen til å reise "heim" og vere nær dei. Tenkjer både mor Liv og farmor sett pris på det. Håpar dei "dreg seg til" begge damene dine.

    SvarSlett