søndag 13. februar 2011

Min dag i dag, herregud for ein herli`dag :-D

Etter ein del att og fram der eg bedyra at det einaste eg ønska meg til morsdagen var romkake,
gjekk gemalen meget mismodig med på å laga kaka.

Men det var så vanskeleg!

Det skal seiast at kakebotn låg ferdig i frysaren
og romkrem, fløyte, melis og romdråpar var i hus...
Og instruksjonar kom kvar gong han bar seg.

Men romkake vart det likevel, og han kom meget fornøgd innom stova med jamne mellomrom i går kveld medan han styra med kaka.
Dette fiksa han!

Heilt til han kom til glasuren.....
Den vart sikkert litt for rennande, og trekte rett ned i kaka og forsvann!??



Med nonstop hadde han "skreve" mor....
Og i dag fekk eg verdens beste kaffekrus og romkake på senga før mannen reiste på distriktsmesterskap i luftpistol.

Dordi hadde laga gåvekort fritt etter eit mannen fekk på 50-årsdagen sin. Inni ei eske låg det ein blomst med godord på blada og ein hundrelapp som gåvekortet gjaldt.



(Dvs. det låg ein tohundrelapp der, for ho hadde ikkje anna i lommeboka si. Men no er det veksla og klart ;-))
I stova står morsdags-tulipanane og varslar om vår, og mor sjølv dassar fortsatt rundt i morgonkåpa; nydusja og snart klar for å møta mannen på Skjolden for å reisa på morsdagsbuffèt på Eikum hotell i lag med gode naboar.

I tillegg skin sola, om enn ikkje akkurat her enno.

Fin morsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar