torsdag 17. februar 2011

Ostekake med sting

Gemalen fylte som kjent 50 denne månaden, og eg skulle laga ostekake.
Lenge sidan sist, men erindra at det var ei god kake.

Og sidan vi hadde feira 7-årsdag to veker før med alle dei tradisjonelle kakene, skulle det smaka med noko anna.

Eg handla inn kjeks,ost, to sortar gele, seter rømme og hermetiske mandarinbåtar.
Resten hadde eg i hus.

Så innimellom dyrebeskyttelse og kattestyr, fekk eg laga botn. Og den gelèen som skal i oste-fromasjen. Det vart sjølvsagt plutseleg stiv, slik at eg måtte kasta meg rundt med pisking av krem og blanding av oste-krem. Det var då ostekaka heldt på å li veldig frisk....

Dei to pakkane med ost eg hadde kjøpt inn var orange, men ikkje ananas og mandarin..... Det var afrikansk paprika.

Eg hadde grepe etter dei orange eskene, utan å lese på dei. For det er no berre ananas og mandarin som er orange. Eller det var det. No er det to sortar som er orange. Og dei kan ikkje brukast om ein annan!

Men lykka stod konditoren bi. Eg hadde eit eksemplar av den rette orange eska. Sjølv om det vart lite ost i ostekaka, så vel eg å tru at ho vart best slik! Når ein veit kva alternativet var.

For det var på hengande håret at det ikkje vart ei kake med sting. Type afrikansk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar