fredag 14. september 2012

Fin fredag

 
Vekene går så fort, vips så er det fredag.
Å ha gradert permisjon kan anbefalast ( i alle fall om ein har vore sjukemeldt omtrent heile svangerskapet), to dagar på jobb og fem dagar fri kan eg lett bli vant til, kjenner eg.
 
I dag har husmora virka bittelitt.
Mannen har sortert sine eigne kle, medan eg har pakka bort alle 62- kleda til Kristen og plukka fram meir 68 og litt 74. Stor gut :-) Artig å sjå att kleda han fekk då han vart fødd, som var sååå store, men no passar det meste!
 
Slik såg det ut i ein krok då damene + ei gjestedame reiste inn på korøving. Legofriends har vorte populært her i huset - og blant dei andre jentene i same aldresgruppe.
 
Her er ettermiddagen min samla på eitt bilete:
Lys, plommer,besøk, kaffe og vafler med rømme og syltetøy, sofa, katt og strikking.
Og i kveld braut eg meg opp i hagen og fekk plukka nokre kvistar med hortensia :-)


God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar