søndag 9. desember 2012

Mor-dattertur til Krakow

Onsdag 26. november klokka fem om morgonen sette Dordi og eg oss inn i Touranen og sette kursen mot Flesland.
10-årsgåva til Dordi frå mamma og pappa var tur til Krakow, og no var endeleg dagen komen.
Her er dama spent før ho går om bord i flyet for første gong i sitt liv!
 
Vi budde på Classi Hotel inne i gamlebyen, og der hadde dei ein fancy touch-heis!
Vi måtte sjølvsagt gå oss ein tur på torget for å sjå kva som gjekk føre seg der
ein tidleg morgon.
 
Der var det tilrigging til det årlege julemarkedet som opna fredag.

 
Ein tur til "gamle trakter" vann vi òg.
På dette hotellet budde Trygve og eg i fjorsommar.

 
På det store kjøpesenteret Galleria Krakowska var det pynta til jul til gagns!

 
Ein dag var vi nede i saltgruvene i Wieliczka, og det gjorde inntrykk!
Først gjekk vi 400(!) trappetrinn ned, og enno gjekk vi ned nokre nivå i løpet av den vel to kilometer lange spaserturen der nede. Det er 300 kilometer med gangar, men berre a to kilometer er opne for turistar.
(Sidan minnekortet vårt vart stole, har eg ikkje eigne bilete herifrå. Desse har eg funne rundt omkring på nettet.)



 
Her er julemarkedet kome litt i gang. Dordi er strålande fornøgd!

 
Det var bygd opp ei scene på torget, men ingen visste kva som skulle skje der...
 
 
Vi fann og eit lokalt marked der vi kjøpte ost og spekemat - og eit rosettbakelsjarn!!

 
Fredagettermiddag skulle vi ut og eta bursdagmiddag for meg, men Dordi berre pirka i maten og hadde illt i magen og var kvalm. Så då gjekk vi tilbake til hotellet (ein laaang tur for Dordi) og då sette ho i gang med oppkast i 12 timar.
Heldigvis var ho frisk, men veldig slapp neste morgon. Ho trøydde seg med ipad og skype medan eg sprang rundt og handla.

 
Søndag tok vi ein reprise på bursdagsmiddagen + at vi ville ha forrett.
Det var gulasj-suppe i ein brødbolle med lokk!
 
Dordi skreiv kort til mange vener og kjente :-)

 
Måndagsmorgon klokka fem gjekk taxien frå hotellet, og til trass for årets første snøfall der borte, kom vi oss fram til flyplassen på sommardekk...
Her var synet som møtte oss på parkeringa på Flesland.

 
Og slik såg det ut på kjøkkenbordet då eg skulle pakka ut og sortera innkjøpa frå Krakow.

 
Advents-Krakow innfridde, likeeins som sommar-Krakow gjorde det i fjor.
Eg vil gjerne tilbake dit fleire gonger , eg!
 

1 kommentar:

  1. Ser ut som damene har kosa seg på tur! (minus magasjauen då....). Handla litt og ;) Og julemarknaden i Krakow svara til forventningane?!

    SvarSlett