lørdag 22. desember 2012

No er det jul igjen!

I dag har vore den store rydde rom og vaske "småtre"-dagen.
Då eg kom til glaset på kjøkkenet (som ikkje har vore noko glas sidan vi bygde på, men ei hylle i ein glaskarm), kom eg på at likøren sikkert var klar etter fire månader på glas.
 
 
Eg sila likøren, bonden meiner at hønene skal få smaka bæra i retteleg Emil-stil.

 
Likøren helte eg over på finkaraffelen med reinsdyr på (og tilhøyrande likørglas i hylla over), så no må de koma og smaka!

 
Ja, sølvet er faktisk pussa og opphengt.
Dvs på baksida er dei ikkje riktig så blanke,for det var så lite sølvpuss att.

 
Bordet som ungane skal ha på loftsgangen,
har eg kidnappa nede i stova etter at vogga kom ut.
Her står ein fin samanplanting som vi fekk av Lise og Rune + ei julekrybbe frå Krakow!

 
Jula brer seg i huset no; juletreet er kome i gangen, dei store kassane med julepynt er lokalisert på gjesterommet og raude dukar er komne på.
Når far og døtre kjem frå fjøset der dei måtte doktorera ein hane som hadde fått eit tau rundt eine foten, så skal nissa og englar spres rundt om i huset.
No er det jul igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar