mandag 23. september 2013

Eg listar meg så stilt på tå......

Kryss i taket og hurra meg rundt!
Kristen søv enno:-)
Han var vaken halv sju og fekk ei mjølkeflaske, og så var det nokre kny medan søstrene gjorde seg klare til ein ny skuledag. (Han ligg vegg i vegg med badet.)
Sidan har det vore stille....
Eg låg litt og drog meg under den varme dyna med radio og vekeblad,
medan eg venta på at Kristen-alarmen skulle gå.
Men den kom ikkje!
Så stiltra eg meg inn på badet og kledde på meg og ned trappa med meg.
Fortsatt stille!
No har eg ete frukost og sett på frukost-tv,
Stille morgon på Leri.
 
Nede på kaia, og etter vegen, er det derimot travelt.
Asfaltbåten la til i morges, og asfaltbilane er klare til utkøyring lenger ute her.
 
Ute er det sol og kaldt, men vi får vel trilla oss ein tur og sjå på lastebilar og båt.
I kveld er det avslutning for Martha på fotballen for i haust, ellers ein blank måndag!

1 kommentar: