søndag 15. september 2013

Vekene flyg

Nokre tilpasningar og reperasjonar på leikehuset måtte til......

 
Søndag fekk vi triveleg besøk av Thea Marie og Marianne.
Veret var bra, så vi var ute heile tida.
Inngjerda terrasse er jammen praktisk!
 
Måndag var Trygve og eg atter ein gong til tannlegen.
Eg fekk sett på ei midlertidig krone, så no ser eg ikkje ut som ei tannlaus kjerring lenger.
Kristen utforska tannlegekontoret dei to minutta vi venta på at Trygve skulle bli ferdig....

 
Tysdag etter jobb var eg oppe i Hestehagen og henta heim Martha og ei venninne. I Eidsbakken møtte vi isbilen, så då snudde vi tvert og fekk kjøpt oss tre pakkar med is.
Klovneis og noko saft-kliss til ungane og karamellis til oss vaksne.
Den karamellisen, må no vel vera den beste pinneisen i Norge??!!
 
Kristen og eg kosar oss med is.
 
 
 

Skrik på skulen, Munch på hjernen.....

Vi gærne har det godt!
 

Torsdag ettermiddag fekk vi storfint besøk frå Hestehagen.
Kosa oss med is og eplekake m.m. på terrassen, og til slutt var det
 underhaldning i leikehuset.
Publikum fekk stolar til å sitta på, og showet kunne starta

 

 Rockejentene fekk assistanse av to ivrige lillebrødre,
men dei gjennomførte showet med stil tross for forstyrrelsar.
 
Etter is og nonstop, var heile Kristen klissete og klar for eit bad.
Då fann eg ut at ein hårklipp var på sin plass, men vips var han litt skamklipt i nakken....
 
.....men han var uvitande og like blid, i storform oppi stampen.
Eg var nesten like våt som han etter kvart som vatnet spruta alle stader.
 
Søndag var Trygve og eg ein liten tur opp på Vassgjerdet med saltstein til sauene.
Der var allerede fru Sau med to barn på plass, klare til å sleika i seg salt.
 
Ei kjempestor maurtue rett nedom vegen. (De kan så vidt skimte Trygve bak der.)
Der var det tydelege spor etter Mikkel Rev eller nokon andre som likar maur til middag.
Det var to tunnelar som gjekk inn i tua. Spennande!
 
 




 

.
 


 


 
 


 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar