søndag 23. mars 2014

Mikkel Rev, Snømannen Lerum og nokre Tupper.....

Måndag var Kristen og ute for å henta Thea og Marianne som ville koma på besøk.
Det var ikkje så lett for "reven" å forstå at han ikkje kunne hoppa i søler og setta seg ned når han ikkje hadde regnkle eller dress...... Men vi hadde no tørre kle heime ;-)
 
 
Ein listig grøfte-rev...

Tysdag og onsdag kom det ganske mykje snø, og brøytebilen tok turen utover fleire gonger om dagen. Torsdag derimot regna det. Og Mesta ville stengja vegen innover pga rasfare.
Jentene og eg reiste heim frå skulen etter første økt, og fekk ein lang dag heime.
I tunet stod ein av desse Lerum-karane og vakta inngangsdøra.
 
Fredag skulle det vera Tupperware-party her, og vertinna var litt bekymra for at ingen torde å koma hit fordi gjestane frykta veg og føre. Men sidan torsdagen vart kort på jobb, fekk eg gjort mykje heime. Så alt var klart i håp om at det gjekk etter plana.
Og mattene eg fann på Nausthaugen vart lagt på for anledninga. Kjempefine, sjølv om Kristen snublar og dett fordi dei er glatte og glir.
 
Men 7 tøffe (?) damer kom frå alle krokar, både Sørheim, Sogndal, Urnes, Kroken, Skjolden og Fortun var representert. Og både handelen og praten gjekk lett!
Mykje freistande og praktisk å få kjøpt.....
 
Bestillingar medan dei drakk kaffe og åt (alt for lite) kaker.
 
Laurdag var jentene og eg i Sogndal for å sjå Doktor Proktor
(etter at første forsøk torsdag stranda med stengt veg).
Etter litt shopping var vi klare for kino, men jammen var alle billettane solgt då vi kom fram til billettluka...... Trur ikkje det var meint at vi skulle sjå filmen...
 
Søndag var Trygve og eg ute og besiktiga vegarbeidet.
 
Det var litt glire vèr, og figurane var langhåra,
men alt skjegg var i alle fall borte!! :-D
 
Ordentlege støypekantar!! Ikkje noko tull! 
 
I dag stod eg tidleg opp for å baka kanelsnurrar, for endeleg skulle vi bort i Luster for å helsa på den vesle grandonkel-guten som blir ein månad i morgon.
 
Lua har vore ferdig lenge, men sjølvsagt hadde eg ikkje gjort den heilt ferdig...
Men mellom steikingane, vart ho likevel fullført -i siste liten.
 
I ettermiddag er Martha på bading på Fjordstova, Trygve er på styremøte i grendalaget og Dordi er ute her og hoppar på trampolina og stikk innom fjøset for å sjå om dei seks lamma som er kome har det fint.
Heldigvis er det vår att etter vintervisitten midt i veka, og sjå på langtidsmeldinga framover:
 
Denne brillefine pose-guten og eg trøyer oss inne med Store maskiner og Drømmehagen.
-Og så kaker frå fredag og kanelsnurrar... Står ikkje på! :-)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar