tirsdag 17. februar 2009

Da damene dro...... noko for oss?

Ser med eit halvt auge på TV2 medan eg sjekkar opp siste nytt her og der på internett.
Tanken på at Sørside-damene skulle reist bort frå heim og kallar, kjem snikande,
og tiltalar meg! Det hadde vore noko!
No trur eg så godt om kallane her at dei nok hadde greidd seg veldig bra,
i alle fall om Husøy representerer gjennomsnittet av sjølvhjulpne karar.
Den biten fiksar dei glatt!
Det eg tykkjer er interessant og spennande med reise-tanken min er at vi damene kunne fått reist bort ei veke og vorte betre kjende og hatt det kjekt!
Damene langs etter denne fjorden har nemleg stort sett kome rekande utover den romantiske vegen og funne seg ein kar, dei fleste har ikkje vokse opp her. Sjølvsagt nokon gode unntak!
Vi kjem frå mange ulike landsdelar - og det store utland til og med.
Og Sørsida er over 3 mil, så damene er spreidd busett, og vi er ei ueinsarta gjeng!
Tenk om vi kunne budd vegg i vegg ei veke og gått til dekka bord, fyllte glas og ryddige rom!
Prata tull og løst Sørside-problem, og kanskje nokon frå verda elles òg.
Ein fristande tanke! Dette må no vel vera bygdeutvikling?
Kanskje ei oppgåve for bygdemedarbeidaren vår??!! ;-)

2 kommentarer:

  1. Ein freistande tanke.... Bygdemedarbeidaren skal sjå på saka ; )

    SvarSlett