søndag 3. april 2011

På vårleiting.... og eg fann, eg fann!

I dag vakna eg av at det plaskregna ute.
Trudde eg.

For då eg vakna litt meir og snudde meg for å sjå ut glaset var det blå himmel.

Eg forstod lite, for det plaskregna fortsatt i øyrene mine.


Men det var berre våren som var komen.

Grovi hadde kasta iskappa og var open, og vatnet buldra som galen nedover mot fjorden.


Bra sprut i fossen vår

Utpå ettermiddagen etter to kaffebesøk, tok eg kamera med meg og rusla meg ein tur etter vegen og ned i grendahuset for å sjå om våren var der òg. Og han var alle stader. Vinteren sist helg var borte og små, tidlege vårteikn stod i kø.
Vårutsikt ut Lustrafjorden mot Molden


Eg knipsa og knipsa, det eine motivet finare enn det andre. Men då eg kom heim og skulle overføra bileta til maskina, viste det seg at minnekortet var kaputski. (Eg såg jo at det stod "ingen minnekort" for kvart bilete eg tok, men rekna med at det var i orden..)


Folk eg møtte etter vegen var lettkledde i joggesko og tynne strikkajakker ;-)


Då tok eg ut på min tur nummer to for dagen, og tok litt bilete. Men då var klokka sju, sola var heilt forsvunne attom skyane og nokre regnbyger kom til syne oppi fjella. Men eg viser no bileta på andre runde eg, sjølv om dei første var betre!


Telehiv har vi mange av på Sørsida i år. Dette er ikkje av dei verste....



Hønene har begynt å verpa att etter ein slapp vinter. To-tre egg om dagen, er fint!



Det sikraste våreteiknet er lamma, og dei bryr seg ikkje mykje om det er snø ute. Egentleg skulle det ikkje vore lam før 10. april, men ein kan ikkje styra alt, seier bonden ;-)

Og då erklærer eg at våren er komen på Sørheim! Ha ei fin vårveke!

1 kommentar:

  1. Hei!
    Jammen ble jeg nysjerrig på hvem du var og hvordan du så at dette var på årsund!! Men nå skjønner jeg;)
    For en flott plass du bor på! Så dumt at bildene dine ikke ble med hjem, men de var nå fine de du viste og! Jeg har nettopp flyttet tilbake til årsund, og det er jo ikke så værst her heller;)

    Ha en super påske!!

    SvarSlett