søndag 24. mars 2013

Ein travel månad

Då er kvardagen her att. For fullt!
Eg har jobba to dagar i veka sidan skulestart, men no var permisjonen ubønnhørleg over!
Tysdag etter vinterferien var eg på plass på skulen i Luster der eg skal jobba tre dagar i veka fram til sommarferien. Dei to andre dagane fortset eg på Skjolden.
 
Den andre dagen eg kom inn i klasserommet i Luster, fann eg dette på tavla.
Er ikkje sikker på at dei meiner det same no, ein månad etter.... Det er fort populariteten legg seg når krava kjem sigande.......
 
 
 
I fjøset har det kome nokre få lam, og ein dag me vi hadde grautselskap etter bokbåten, meinte Dordi og Martha at eitt av dei kunne få kome inn og helsa på gjestene.

 
 
Ein søndagettermiddag var koret mitt på songbesøk til to omsorgssenter,
då vi returnerte heim om kvelden, fekk vi sjå Fanaråken med sol på
 medan Skjoldalandet var i skugge. Fascinerande syn!

 
 
Mannen og eg har faktisk fått med oss to arrangement i kulturhuset òg!
Det er fleire år sidan vi var på anna enn kino og teater med ungane, så det var på tide!
Først var vi på Eggum og Sivertsen i lag med eit vennepar.
 

 
 
Og sist helg var vi igjen på veg til Sogndal. På veg ut hadde vi med oss nokre juniorkonfirmantar som skulle overnatta i kyrkja i Luster.
Her er "rommet" med pakkenellikane til Dordi.
 
 
Medan ei var på venninneovernatting i Fortun, ein hadde barnevakt heime og ei overnatta i kyrkja, reist foreldra på SOFT med My fair lady goes Sogn og Fjordane.
Artig forestilling!
Etterpå var vi ute på Joars og åt god middag.
Mannen åt laks, medan frua valde orrfugl.
Og blåbærsausen eg fekk til fuglen var den beste sausen eg har smaka nokon gong.
Mmmmmm
 

 
På skulen har det vore leseperiode med Astrid Lindgren i fokus.
Her er Martha i farta utkledd som Karlsson på taket :-)
 
 
I vinter har det vore kaldt, og den siste månaden har vatnet vårt vore noko ustabilt.
Det er vatn i bekkjen, men vatnet kjem ikkje inn i kummen vår, isen gjer at det tek sine eigne vegar.
Trygve er oppe og får det på rett lei ein gong eller to for dagen.
Ein dag var Trygve borte, og vatnet likeså.
Då kom Kristen på at oska skulle ut av omnen.....

 
Litt sein i avtrekkjaren har eg kasta meg på marius-bølga.
Den første vart grå, kvit og lilla og passa perfekt.
Den andre er rosa, kvit og grå og under produksjon.

 
Elles har vi hatt sjuk bil og sjuk Kristen.
Men no er begge friske og i full vigør, heldigvis!
  
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar