søndag 24. mars 2013

Palmehelg og påskeferie

 
Fredag då eg kom heim frå arbeid skifta eg ut jula med påske ute på trappa.
Og eg vart ganske fornøgd med resultatet.
 
Eg har i fleire år kjøpt meg ei ny, fin litt stor høne til påske. Ofte har eg funne dei på coopen i Fortun, der kjem i alle fall denne frå. Kyllingane er eg litt meir usikker på opphavet til ;-)
 
 
På veg heim frå jobb svippa eg innom bua på mjølkekjøp, og sjølvsagt vart det litt meir enn nokre mjølkeliterar...
Med tanke på nettopp desse kassane ute på trappa kjøpte eg inn blomster.
Men sidan det er -10 grader ute om natta, lyt dei kosa seg inne i gongen frå kveld til morgon foreløpig.

 
Då mannen var oppe på vassjakt i går, kom han (etter bestilling) ned med nokre kvistar frå selje og epletre. Og pynt til å henga på har vi massevis av, så då vart det nokre kvistar ute og nokre inne.

 
Inne lyt pynten stå høgt i år.
Kristen er i grunnen interessert og får fatt i alt han ikkje skulle rørt....
Desse to passa godt i høgda, for Dordi var visst inspirert av Muppet show då ho laga desse på skulen, og då reknar eg med det var "balkong-figurane" ho tenkte på.

 
 
Attom leikegrinda har desse tre hønene og nokre kvistar fått plass.
Lysestakane står her og ventar på å koma på stovebordet når prinsen har lagt seg for kvelden.

 
 
Eg har hatt eit par rundar med slike uroar som påskeaktivitet på skular, og det er mykje "putl" og tenkearbeid som ligg bak denne. Ikkje lett å berekna trådar og avstandar.
Dette er Dordi sin frå nokre år tilbake.
 
 
 
På kjøkkenet har eg lagt på duken eg pynta opp hotellrommet mitt med for eit år sidan då eg gjekk i Førde og ruga medan ve venta på at Kristen skulle koma til oss.
Koseleg duk, som i år må ha oppbretta hjørner når eittåringen vår er oppe.
 
 
 
I år visste eg av to av tre påskekassar, men fordi Kristen finn pynten veldig attraktiv, får mesteparten kvile seg eitt år til i kassane sine. Kanskje eg skal setta dei i lag med kassen eg veit er på loftet, men som eg ikkje gidd å finna fram?

 
I gåt ettermiddag var Kristen og eg på ein liten trilletur etter vegen, og det var triveleg.
Møtte store-søstrene som hadde vore nede i grendahuset og sett over åregevinstane til basaren, og fleire påsketuristar var òg å sjå på turen vår.

 
 
 I dag, medan Kristen sov, skruva Trygve og eg saman kommoden til Dordi som har stått lagra i bua i 3 1/2 månad.... Berre nokre få, lett opprettelege, feilskruvingar.
Det er vi fornøgd med!
 
 
 No står denne oppe på rommet hennar.
Damene har forresten vore driftige i dag, dei har reve eit klesskåp og ei bokhylle og flytta om alt der oppe. Kommoden vi skruva saman har dei og draksa opp trappa!
Kristen var besyndereleg fredeleg medan eg sat og skreiv dette.
No forstår eg kvifor....
Han hadde funne seg ei blå klubb, som er over gjennomsnittet klissete.
Bra vi har vatn akkurat no!
 
 
No skal eg på revy på indre Hafslo i lag med nokre damer.
Påskeferie er jammen toppen!
God søndag vidare!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar