søndag 25. august 2013

Før skule-veka

Plutseleg var ho der, veka då eg skulle byrja på jobb att og siste ferieveka for jentene.
Det som var så langt fram då vi reiste direkte til Telemark den dagen ferien starta.
Sju veker er ikkje så lenge som det ein gong var, trur eg.....
 
Etter felles planlegging på oppvekstsenteret tysdag, var det oppmøte klokka 9 i Feios neste morgon på matematikknettverk. Avreise halv sju!
Men med godt turfølgje, gjekk turen og dagen som ein røyk!
 
 
Heime såg det vel omtrent slik ut:
 
Torsdagsmorgon var det atter klart for planlegging på skulen.
Martha skulle på overnattingsplanlegging i Hestehagen og sat på med meg.
Og den morgonene var det 5 grader og iskaldt då vi reiste.
Men om ettermiddagen såg det slik ut, godt og varmt!
 
Her er bilebrevet eg fekk frå Anne Helen av bakstedeiene
som planla overnatting neste helg:
 
Sidan Trygve jobbar til midnatt desse dagane når eg er på jobb, er det minære å fora desse typane..... Bortsett frå at dei luktar så fælt, er dei ganske trivelege vesen!
 Fredag var det ekstra fotballtrening for Martha, og eg og Kristen var med.
Han sprang inn på banen, istaden for å leika med spaden og bøtta eg tok med....
 
 
 Smoothien eg bestakk han med for å sitta i ro i vogna, var det mykje att av då vi kom heimatt... Travel type!
 
Søndag var Martha og Trygve på fotballturnering på Hafslo.
Ein blaut, men kjekk opplevelse!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar