onsdag 20. oktober 2010

Ei glede kjem sjeldan aleine


I går kom kallen heim frå skulekøyring, og overraska meg med å gi meg ein fin orkidè.
Verkeleg overraska meg, for det var jo ein heilt vanleg tysdag!

Seinare på kvelden fekk eg eit flakslodd av same snilling, som eg ikkje vann på, men lell da. Eg er alltid glad når han kjem stikkande med eit skrapelodd, eg.
No står orkidèen så fint i den nye, breie, fine glaskarmen (som forøvrig skal få seg eit strøk måling eller to, når målemotivasjon kjem tilbake).

To stykk katter ligg som slakt på sofaen, og er usedvanleg avslappa.
Ungane leikar kjekt med kitt i lag med ein kamerat og eg registrerar prøveresultat i matte og lesing (les:surfar på nett).

Alt dette medan vi ventar og gler oss til han far kjem att frå sauesank! :-)
To gleder på ein gong --> dobbel glede :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar