fredag 22. oktober 2010

Snik-hjertifisering...

Etter to dagar i senga og på sofaen, kjennes formen heldigvis litt betre. Så eg står han vel av denne gongen òg! ;-)


Medan eg sat her i sofaen i min sjukelegheit og såg meg i kring i den "nye" stova vår, fann eg ut at til trass for at alle bilete og anna pynt fortsatt ligg nedpakka, så har hjerta jammen sneke seg inn likevel... Her skal de få sjå kva eg fann:



Hjerteøskja med telys er framme heile året til trass for at det egentleg var jule-stash. Praktisk å ha telysa framme heile året utan å gøyme dei bort i ei skuff eller eit skåp.





Dette hjertet tagg eg til meg då vi var heime hos mamma på haustferie. Ho hadde hengt det vekk, og då eg spurde om eg kunne få låna det, så fekk eg det. Triveleg med lys i glasa!





Til og med taklampa på stova har hjerte her i huset. Egentleg skulle denne lampa vera i gangen, men etter at ingen forslag til stovelamper gjekk gjennom familierådet, fann vi ut at denne skulle få koma inn i varmen. Finn vi ei hengelampe over stovebordet, skal vi nok finna ein ny, god plass til hjertelampa!



På muren har vi laga eit barnsleg hjerte... Det kan vera bra med ei påminning om dette når kvardagen er som striast! Utruleg at vi kom på dette heilt sjølv, vart litt kult!?
Dette er egentleg to hjerte, eg fann dei då eg var på husmorferie på Jessheim. I ein kjekk butikk på senteret hadde dei både det store og det lille hjertet. Men bak kassa hadde dei vridd og klipt og sett dei saman til eitt hjerte. Då ho bak kassen høyrde kva eg og søstra mi snakka om, sa ho at eg kunne få kjøpa det som hang på veggen. Ho hadde tid til å laga til eit nytt. Hipp hurra og no heng det over omnen vår, og passar så fint!

Oi, no ser eg at ledninga til brannvarslingsanlegget heng laust her. Og at markeringstapen fortsatt er på panelet.... Men det blir vel alt til sjuande og sist!

2 kommentarer:

  1. Hei :)
    Så koselig med det hjertet dere har laget på muren! Kjempesøtt :)
    Du får pleie deg selv godt, og ha god bedring :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  2. Har du sett! Flere enn meg som liker hjerter! :)

    SvarSlett