mandag 25. oktober 2010

Pustepause..


I kveld då eg var oppe og las for jentene, snakka vi som vanleg om kva som skulle skje i morgon.

Tysdagar er det barneidrett, men for første gong var begge enige om at dei ikkje ville i vegen i morgon. Dei hadde vore på tur dit dei skal mange gonger. Dei ville vera heime.

" Er de sikre på det då?" spurde eg.
" Ja, vi vil vera heime."
" Ok, då er det ikkje noko som skal skje i morgon etter skule og leksehjelp. Då kan vi kosa oss heime alle fire då i morgonkveld.!"
"Å, det blir koseleg......." utbraut yngstejenta heilt spontant.

Kanskje det er godt for alle med ein pustepause i programmet.....
Det er det! Gler meg til i morgon ettermiddag :-)


2 kommentarer:

  1. Enig! Stilig katt!!

    SvarSlett
  2. Enig jeg også :)
    Herlig bilde av pus forresten!
    Koselig at du ble med på giveawayen hos meg :)
    Tvi tvi!
    Klem fra Lise

    SvarSlett